klik la sini ye..^^

Selasa, 7 Jun 2011

nuffnang?? o_0

spt biasa,,dimulakan dgn bismillah~~.. =)
Assalamualaikum korang... ^^

ok,,brkaitan nan topik entry aku mlm nie,,

WHAT IS NUFFNANG??

*tuu diaaa~~~*




first time aku dgr bnde nie adalah masa kt matrik dulu..
ade sorang member aku nie a.k.a ketua praktikum aku citer kt aku pasal bende nie..
masa 2 ktorang tgah prepare ntuk presentation B.I. & esaimen 2 merupakan esaimen yg paling memeningkn n menyerabutkn kpale otak klw nk dibandingk dgn esaimen yg len2..
nak tau knape??..x yah la diingatkn prkara yg lpas yek..hahaha

btw,,ktorang plih ntuk present tntang dnia blog nie laaa...
mse 2 ktua aku nie citer laa segala bagai tntang hal blogging nie..
drpd stakat menaip ntuk suka2 smpai la ley dpt duit..
mse 2 la tercetusnya prkataan Nuffnang dlm diskusi ktorang 2..

ktua aku nie citer bkn men tekun lg..
mula2 aku pham,tp lme2 mkin x pham lak...hahaha
org 2 citer bkn men tp aku lak ley x pham eh..truk kan??..hahaha :D



*nie r team members aku*
*razak,azrol,amir & me*
-> para Eksekutif SurfMoney <-
M.I.A: Abdul Razak.. -,-'
yg pstinye aku la yg pling beso dlm kmpulan nie..haha :D





mcm2 dia citer..tntang unique visitors laa, unique click laa, click per ____ (ape ntah..x igt lak..haha) n mcm2 lg laa..
& thanx 2 dia la,,aku da start nk ber-blog nie..tp masa 2 kt matrik aku xde lappy,so,pndam je la dulu cita2 nk wat blog 2..haha

ok,,citer da start merewang dari topik asal..
aku juz nk tau je,,cmne kte ley dpt income just only by blogging??
aku da register gak nan Nuffnang n dgn berbesar hati aku ltak skali "Nuffnang Ads" dlm blog nie..

tp,,bila check dlm akaun Nuffnang,,dia tulis "current earnings = RM0.00".. -,-'
errrr...
mmg zero ke for beginner??..
or ade tempoh untuk income tu msuk??..
or aku ade trsalah step??..

someone pliz explain to me all about this~~~ T-T

0 comments:

klik la Tukang Iklan.. :D