klik la sini ye..^^

Khamis, 23 Jun 2011

Asal Usul Mangkuk Tandas

Assalamualaikum wbt sume..
slamat pagi,slamat siang,slamat petang,slamat malam.. :D
pekabo sume??
suda makan??..hehe

ok,,
untk entry malam nie..
tajuknye agak pelik ye..hahaha
setiap masa,setiap saat,setiap ketika,,
di seluruh pelusuk dunia
mesti ade je orang yang menggunakan mangkuk hayun tandas nie
macam2 jenis yang ade skang kan??
yang duduk,yang cangkung,yang berdiri,yang berlari..
ok,abaikan yang berdiri & berlari tu..

dalam pada membuang segala mampatan dalam badan 
korang tu kedalam mulut bende alah nie,,
korang tau tak history (wah speking omputeh) 
di sebalik penciptaan mangkuk tingkat tandas nie??
tak tau??
adoyaiii..pakai tau yek..
hahahaha


tak pe,tak pe..
dont worry not to worry..
let me ceritain the history about this 
**MAGICAL MANGKUK MEGI TANDAS**

*history nie xde kene mengene dengan 
Christopher Kelambu mahupon Alfonso de Albaukaki yek.. 
^______^

**************************************************


Pada satu masa yang dulu2,
semasa belum wujudnye korang dalam dunia blogger nie..
Ada sorang negro ni telah sesat dipadang pasir sorang sorang, 
dah beberapa hari dia tak makan dan tak minum,
dia berjalan tanpa ada bekalan,
perut dah terlalu lapar,
dahaga dah tak boleh nak cakap, 
tapi dia masih berharap
dapat keluar dari padang pasir tu.

Pada hari seterusnya, 
waktu panas matahari tengah terik,
dia dah mula tak mampu nak berjalan, 
terlalu pelahan,
hinggalah dia terpaksa merangkak, 
tiba-tiba
semasa merangkak tu di pasir tu, 
macam cerita dulu dulu,
(memang dulu2 pon..hehe)
dia terjumpa satu botol, 
macam botol kicap manis Cap Kipas Udang
siap ada penutup ceper gabus lagi,

Cepat-cepat dia cabut penutup gabus tu, 
untung untung ada air, 
tapi bukan air yang keluar, 
biawak asap yang keluar, 
dan 
tiba tiba 
satu jin menjelma depan dia…..

“Terima kasih tuan, 
kerana melepaskan saya dari botol ini,
buatlah tiga permintaan wahai tuan”

Apa lagi seronok la negro tu, 
dia pun cepat-cepat minta perkara yang dia nak, 
untung untung dapat

“Wahai jin, aku nak tiga perkara tu, 
pertama, 
aku nak duduk tempat yang selalu ada air, 
kedua, 
aku nak jadik putih, 
ketiga,
hehehe, 
yang ini tak taulah kalau boleh, 
aku nak selalu tengok punggung perempuan, 
boleh ke?”

“BOLEEEEEEEH, 
dengan senang hatinya..
tuan bersiap sedia, 
saya akan penuhi sekarang
juga”

~~~~SUPERRPOWERRRR~~~

!!!!!PLING!!!!!

Maka terciptalah 
mangkuk tandas 
……
......................

Gitu ler citer nyer..waakakaka…
jangan marahhh2..hehe




2 comments:

puteraduyong berkata...

haha...ingatkan betul la tadik...

kotak bulat berkata...

hehehhe... macam2.. :)

klik la Tukang Iklan.. :D