klik la sini ye..^^

Khamis, 25 Ogos 2011

Gule2 Getah~~ ^_^



Assalamualaikum wbt sume~~
^_^
lately asyik rase cam mlas je nak hapdate blog
nape ntah..
huuuuuuuu
arinie baru ade mood cket nak hapdate


tp siyesly,
nie juz entry yg dpnuhi kmalasan
maaf ye
IsyaAllah
lpas nie akan datang entry yg siyes sikit


-gula2 getah a.k.a chewing gum-
sape suke bnde kunyah2 nie??
awak?..kamu?..mereka?
tapi malangnye kali nie aku mlas nak crik info tntang bnde kunyah2 nie..
hhahaha
ape yg aku jmpe hnyalah ceritera tentang 

Kenapa Chewing Gum Kena Banned Kat Singapore ?



Rasanya ramai yang dah tahu chewing gum is a banned stuff In Singapore.
(aku tau ke??..cm baru tau je.. =.=")

cakap pasal chewing gum dan Singapore nie.
Ada satu cerita,PM Singapore pegi ke Thailand,
dia makan malam dengan Raja Siam. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mula-mula diorang makan UDANG

PM Singapore tanya kat Raja Siam: 
lepas makan udang ,
apa orang thailand buat dengan kulit udang

Raja Siam jawab: 
kami tak buat apa..kami buang aje..

PM Singapore: 
ouhhh..kat Singapore,kami recycle kulit udang jadik keropok udang,
lepas tu kami eksport ke Thailand.

------------------------------------------------------------------------------- 

Lepas tu diorang makan LIMAU plak.

PM Singapore Tanya lagi: 
Lepas makan limau, apa orang Thailand buat dengan kulit limau??

Raja Siam jawab: 
kami tak buat apa,kami buang aje..

PM Singapore: 
      ouhhh..kat Singapore,kami recycle kulit limau jadik Jus limau
lepas tu kami eksport ke Thailand...

 ---------------------------------------------------------------------------

Last sekali,
diorang makan CHEWING GUM.

seperti biasa PM Singapore pun tanya :
apa orang Thailand buat dengan chewing gum yang dah dimakan??

Raja Siam jawab:
 kami tak buat apa, kami buang aje.. 

PM Singapore: 

ouhhh..kat Singapore, lepas makan chewing gum, kami recycle jdik kondom
lepas tu kami eksport ke Thailand..

Raja Siam plak tanya: 
apa orang singapore buat dengan kondom selepas digunakan??

PM Singapore jawab: 
kami tak buat apa, kami buang aje.. 

Raja Siam: 
ouhhh..kat Thailand,
lepas guna kondom, kami recycle jadik chewing gum
lepas tu kami eksport ke Singapore.

Errkkkk!..pffttttt~!!!!

 muka PM Singapore jadik merah padam..
dan sebaik saja PM Singapore Balik ke negaranya, 
dia terus ban chewing gum di Singapore,
sampai sekarang! 
Itulah kisahnya, 
 -----------------------------------------------------------------------------------

**x terasa cam bangang ke citer nie??? =.="
hahahhahahhahaha



4 comments:

mR. nAzFaZ berkata...

ini kaki tgk dvd ni..nmpk beno nipu nyer..hahaha

abie_panda berkata...

hahahaha..ntah mkhluk mne ntah yg kreatif sgt wat citer nie..hahahaha

Echa Iris berkata...

haha..abie2..mmg lawak!!~

abie_panda berkata...

hahaha..thanx sha~… ^_^

klik la Tukang Iklan.. :D