klik la sini ye..^^

Isnin, 4 Julai 2011

Jawapan Teka Teki.. ^^


Assalamualaikum wbt sume..
^____^

dalam entry yg lepas aku ade kasi beberapa soalan berupa teka-teki ntuk korang jawap kan..
tapi tak ramai lak yg berminat..
nak wat cmne kan..lagipon takde ganjaran kan..
sekadar offer ntuk Bloglist je,sape yg nak..
tol x???
hahahaha..


takpe2..
lenkali aku wat contest lak..
nak tgok cmne smbutannye nnt..
ngeh3

entry kali nie aku nak gitau jwapan ntuk soalan2 tersebut..
kpd yg tak tau ape soalan2nye,,
klik la SINI
& FYI..
takde sorang pon yg dapat score ntuk sume soalan yg diberi..
meaning,,
NO BLOGLIST laaa...
hehehehe

ok,,
jawapannye..

Soalan 1:
cecuba bace soalan betul2..
KAPAL LAYAR..
da tentu2 la takde asap..
hahaha


Soalan 2:
nape baju diorang tak basah walaupon sedang MEREDAH UJAN??
sebab diorang tak pakai baju..
hehehehe


Soalan 3:
yang nie ade yg jawab betul..
jwapannye,,
sebab dia jalan kebelakang..
hehehe


Soalan 4:
pon ade yg jawab betol..
jawapan selain tu,salah la..
hahahaha


Soalan 5: 
x lucah kan soalan tu..
hehe
jawapannye adalah kaki..
^^


Soalan 6:
KELAPA laaa...
hahaha


Soalan 7:
ye,,bijak..
Bubblegum or gula2 plastik getah.

Soalan 8:
hidung laaa..not hingus k..
hahahaha


Soalan 9:
ade gak yg jwb bukan2..hahaha
PORK,,ehhh..salah..
FORK (garfu) la jawapannye..
bkan F**K..
hahahaha


Soalan 10:
ade orang yg ckap soalan nie lucah..
lucah ke???
pada aku,ok je kot..hahaha
jawapannye,,
HEART (jantung) meyh..
hahahaha


so,,no Bloglist la nmpaknye..
huaaaaa~~~
sedih3..









4 comments:

emeera asnary berkata...

x tahu pown ade teka teki sbb dah lama x #BW, tp teka teki kamu mang da best lah !

btw, ade tag kamu kat http://emywantsthat.blogspot.com/2011/07/ga-like-gambar-khalish-dapat-hadiah.html

jom join ! =)

Suhazli berkata...

tapi ade gak jwpn y btol..kire set la tu kan?bloglist!!haha

Rafidah Farhana berkata...

Soalan teka-teki ni susah sgt..
Waaa :'(


Lain kali bagi la 1+1 = ?
Nak masuk bloglisst :D

NasZ berkata...

salam kenal..

dah follow awak..

minta tolong bagi pendapat bleh?

MOHD NASER.com

klik la Tukang Iklan.. :D